holtz.fi verkkokauppa toimitusehdot

Mikäli tulet noutamaan tilauksesi toimipisteestämme(Maatullinaukio 2 00750 Helsinki) voit maksaa tilauksesi käteisellä, pankki- ja yleisimmillä luottokorteilla.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia, Matkahuoltoa sekä DB Schenker noutopistepaketti palvelua. Tuotteet lähetetään yleensä
1-2 arkipäivän kuluttua tilauksestasi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä ja/tai sähköpostitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Voit valita toimitustavaksi myös Matkahuollon lähellä Paketin. Tällöin tilaus toimitetaan osoitettasi lämimpänä olevaan Matkahuollon vahvistamaan noutopisteeeseen.

Toimituskulut

Maksamme kaikki postituskulut yli 150 euron lopullisen arvon ylittävistä tilauksista. Toimitamme myös alle 150 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme Postipakettina toimitettuna postituskulut 9.20 euroa.
Jos valitset toimitustavaksi pakettiautomaatin tai DB Schenker on toimituskulu alle 75 euron tilauksissa 4.9eur (DB Schenker) tai 5.9eur(posti pakettiautomaatti. Yli 75eur tilaukset siis ilman toimituskulua DB Schenkerin kautta.
Matkahuollon lähellä paketti (suomi) 9,5 euroa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Euroopan Unionin veroalueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä teille välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti ja puuttuvan tuotteen heti sen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Virheet hinnoissa ja varastosaldoissa

Pidätämme kaikki oikeudet hinnanmuutoksiin mikäli verkkokaupamme tuotehinnoissa on virheitä.
Pyrimme pitämään varastotilanteen ja hinnat päivitettyinä. Mikäli verkkokaupassame ilmenee virheitä ja asiakas on tilannut tuotteen virheellisellä hinnalla tai tuotteen joka on fyysisesti loppunut olemme välittömästi yhteydessä asiakkaaseen korjataksemme tilanteen.

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@holtz.fi . Otettuasi meihin yhteyttä ilmoitamme teille palautus osoitteen johon voitte tehdä palautuksen maksutta. Käytä siis aina kauppiaan ilmoittamaa palautustapaa ellei palautuksesta ole kauppiaan kanssa muuta sovittu. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Kauppias ei myöskään lunasta mitään lähetyksiä joissa rahdin maksajaksi on määritelty vastaanottaja. Mikäli tilaus jätetään noutamatta ja se palautuu toimipaikkaamme veloitamme toimitus- ja käsittelykulut 12eur/lähetys.
Palauttamasi tuotteen tulee luonnollisesti olla myyntikuntoinen, käyttämätön, sekä alkuperäisesssä tuotepakkauksessa.
Joillakin tuotteilla kuten alasuojilla ja kompressio housuilla EI OLE vaihto eikä palautus oikeutta hygienia syistä.
Samalla tilausnumerolla olevat palautettavat tuotteet on palautettava yhdellä kertaa, ei siis osissa.
Mahdollisissa hyvitys tapauksissa pyydämme teitä ilmoittamaan aina IBAN muotoisen tilinumeronne asiakaspalautuksen yhteydessä.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut  kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@holtz.fi
- Puhelimella numerosta 0451125275


Maksutavat

Verkkopankit

Voit maksaa ostoksesi helposti suomalaisissa verkkopankeissa: Nordea, Osuuspankki, Sampo Pankki, POP Pankki, Tapiola, S-Pankki, Ålandsbanken, Aktia, Säästöpankki, Handelsbanken

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, toimimme ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä lisäksi toimitamme tuotteet ja hoidamme myös mahdolliset reklamaatiot. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Suomen Maksuturva Oy:lle.

Suomen Maksuturva Oy toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Maksuturva Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Maksun saajana näkyy Suomen Maksuturva Oy.

Laskulla ostaminen (SveaWebPay)

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat:

-Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.

-Kun valitset maksuvaihtoehdoksi laskun, tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.

-Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Mikäli TUPAS-tunnistautuminen on ollut mahdollista maksamisen yhteydessä, ja tunnistautuminen on tehty onnistuneesti, ostos voidaan toimittaa väestörekisteristä poikkeavaan osoitteeseen.

-Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.

-Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Osamaksulla ostaminen (SveaWebPay)

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luottoehdot ja täyttänyt henkilötunnuksesi maksusivulla. Jos allekirjoitat osamaksusopimuksen sähköisesti TUPAS -tunnistautumalla, voit tallentaa tai tulostaa sopimuksen itsellesi välittömästi. Mikäli et allekirjoittanut osamaksusopimusta sähköisesti, saat kotiisi osamaksu- /tililuottosopimuksen ehtoineen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja palauttaa Svealle 8 päivän sisällä. Mikäli sopimusta ei palauteta meille tuon ajan sisällä, erääntyy koko ostos maksettavaksi kerralla seuraavan kuukauden aikana. Svea laskuttaa toimitus- ja laskutusajan välisestä ajasta sopimusehtojen mukaiset korko- ja muut mahdolliset kulut.

Osamaksu- /tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksia tilillesi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä ostoksia aina kun sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. Luottoraja on summa, joka on määritelty osamaksu- /tililuottosopimuksella. Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun luottoajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton kerralla pois, ilman ylimääräisiä kuluja.

Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin, mutta luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, sinun tulee nostaa kuukausittaisen lyhennyseräsi määrää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Mikäli ostat tilillesi useasta verkkokaupasta, tulet saamaan kaikista ostoksista oman laskun. Tästä huolimatta veloitamme sinulta vain yhden tilinhoitomaksun/kuukausi.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavamme Svea Perintä Oy:n perittäviksi.

Lue tarkemmat ehdot osoitteesta: http://www.sveawebpay.fi/kontovillkor/

eMaksut-maksupalvelun tarjoaa Suomen Maksuturva Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien, Luottokunnan sekä Svea Rahoituksen kanssa. Maksun saajana on Suomen Maksuturva Oy.

Yhteystiedot:

Maksuturva Group Oy

Y-tunnus: 2121703-0

Keilaranta 5

02150 Espoo

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00

Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi


eMaksut – Online bank payments

You can use the online payment method of the following banks: Nordea Bank, Cooperative Bank (Osuuspankki), Sampo Bank, POP Bank, Tapiola Bank, S-Bank, Ålandsbanken, Aktia, Savings Bank, Handelsbanken

eMaksut – Invoice (SveaWebPay)

SveaWebPay (hereinafter Svea) offers you a chance to buy purchases against invoice with 14 days to pay. Please note the following points:

-The internet dealer is responsible for any invoicing charge.

-When you choice invoice as the choice for payment, we will check your credit rating with your social security number.

-Deliveries of purchases are made to the address in the Population Register. In the event that TUPAS recognition was possible at the time of payment, and recognition was successful, a purchase may be delivered to an address other than the one in the Population Register.

-Terms of payment are 14 days. Interest on arrears is 7% + reference interest as per the Interest Act. We charge 5 euros for a reminder.

-The buyer must be at least 18 years of age.

eMaksut – Partial Payment/Instalment (SveaWebPay)

SveaWebPay (hereinafter Svea) offers you an opportunity to pay for purchases in instalments. This will be possible when you have accepted the terms of credit and filled in your social security number on the payment page. If you sign the instalment contract electronically with TUPAS recognition, you can save or print out the contract for yourself immediately. In the event that you do not sign the instalment contract electronically, you will receive an instalment/account credit agreement with terms at your home address, which you should sign and send back to Svea within 8 days. In the event that the contract is not sent back to us within that time, the entire purchase will fall due for payment in one instalment during the following month. Svea will invoice you for interest and any other charges between the delivery date and the invoicing period according to the terms of contract.

As an instalment/account credit customer, you can make purchases from Svea’s contractual customers on your account. You can make purchases whenever you are within your credit limit and you can pay for purchases in instalments in accordance with the terms of the credit agreement. The credit limit is the sum specified in the instalment/account credit agreement. You can select the credit period which suits you best. Credit must be dealt with during the credit period. This requires that you pay at least the agreed amount monthly. Naturally you can also pay off the entire credit at one without extra charges.

In the event that you wish to use your account also to make other purchases during the contractual period but the payment period for your credit has already been selected for maximum length, you should increase the amount of your monthly part payment. Similarly, if you wish to extend your payment period, you can reduce your monthly part payment. In the event that you buy from more than one webshop on your account, you will get a separate invoice for all your purchases. In spite of this, we will bill you only one account management fee per month.

In the event that payments are not made and we have not been contacted to arrange for payment, we will pass our receivable to Svea Perintä Oy for collection.

For more detailed terms see: http://www.sveawebpay.fi/kontovillkor/.
You can also get more information in our account credit agreement, which you will find on our website http://www.sveawebpay.fi.

eMaksut payment service offers Suomen Maksuturva Oy in cooperation with the Finnish banks, Luottokunta and Svea Financing. Suomen Maksuturva Oy is the payment receiver.

Contact information:

Maksuturva Group Oy

Y-tunnus: 2121703-0

Keilaranta 5

02150 Espoo

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00

Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi