holtz.fi verkkokauppa toimitusehdot
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja, Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään yleensä1-2 arkipäivän kuluttua tilauksestasi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä ja/tai sähköpostitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Toimituskulut
Maksamme kaikki postituskulut yli 150 euron lopullisen arvon ylittävistä tilauksista. Toimitamme myös alle 150 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme toimituskulut.
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Euroopan Unionin veroalueelle.
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä teille välittömästi.
Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti ja puuttuvan tuotteen heti sen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Virheet hinnoissa ja varastosaldoissa
Pidätämme kaikki oikeudet hinnanmuutoksiin mikäli verkkokauppamme tuotehinnoissa on virheitä. Pyrimme pitämään varastotilanteen ja hinnat päivitettyinä. Mikäli verkkokaupassamme ilmenee virheitä ja asiakas on tilannut tuotteen virheellisellä hinnalla tai tuotteen joka on fyysisesti loppunut olemme välittömästi yhteydessä asiakkaaseen korjataksemme tilanteen.
Tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@holtz.fi . Otettuasi meihin yhteyttä ilmoitamme teille palautus osoitteen johon voitte tehdä palautuksen maksutta. Käytä siis aina kauppiaan ilmoittamaa palautustapaa ellei palautuksesta ole kauppiaan kanssa muuta sovittu. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Kauppias ei myöskään lunasta mitään lähetyksiä joissa rahdin maksajaksi on määritelty vastaanottaja. Mikäli tilaus jätetään noutamatta ja se palautuu toimipaikkaamme veloitamme toimitus- ja käsittelykulut 12eur/lähetys.Palauttamasi tuotteen tulee luonnollisesti olla myyntikuntoinen, käyttämätön, sekä alkuperäisessä tuotepakkauksessa.Joillakin tuotteilla kuten alasuojilla ja kompressio housuilla EI OLE vaihto eikä palautus oikeutta hygienia syistä. Samalla tilausnumerolla olevat palautettavat tuotteet on palautettava yhdellä kertaa, ei siis osissa.Mahdollisissa hyvitys tapauksissa pyydämme teitä ilmoittamaan aina IBAN muotoisen tilinumeronne asiakaspalautuksen yhteydessä.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusyhtiö ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
YhteystiedotKaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@holtz.fi- Puhelimella numerosta 0451125275